Τα ποδήλατα και τα πατίνια κυκλοφορούν ελεύθερα. Κατα κυριο λόγο τα οδηγούν με μεγαλη ταχύτητα παιδιά και νέοι χωρίς συναίσθηση του κινδύνου που αποτελούν για τα μικρότερα παιδιά ηλικιας 2-6 ετών και για ηλικιωμένους. Ηδη εχθές ειχαμε τραυματισμό μικρού παιδιού. Μήπως πρέπει να απαγορευθούν?
Διαχειριστής
Τηλεφωνικό Κέντρο 1
(Διαχειριστής)