Νέα Είναι μία αναφορά, που μόλις δημιουργήθηκε.

Προγραμματισμένη Είναι μία αναφορά, που έχει προγραμματιστεί να επιλυθεί σε μία καθορισμένη χρονική περίοδο λόγω της ιδιαιτερότητας του προβλήματος πχ το κλάδεμα δέντρων, το οποίο πραγματοποιείται συγκεκριμένους μήνες.

Σε εξέλιξη Είναι μία αναφορά, για την οποία ο Δήμος έχει ξεκινήσει τη διαδικασία επίλυσής της.

Κλειστή Είναι μία αναφορά που έχει διεκπεραιωθεί από τον Δήμο.
Ιδιωτική: Είναι μία αναφορά, την οποίο μπορεί να δει μόνο ο χρήστης που την δημιούργησε, εφόσον είναι συνδεδεμένος, ή οι διαχειριστές του συστήματος. Η προβολή της αναφοράς θα αλλάξει σε δημόσια μετά τον έλεγχο της εγκυρότητά της.

Δημόσια: Είναι μία αναφορά, η οποία είναι ορατή σε όλους τους χρήστες.
Εύκολα και γρήγορα!
  • Κάντε εγγραφή στην εφαρμογή είτε δημιουργώντας έναν λογαριασμό, είτε αυτόματα μέσω του λογαριασμού σας στο facebook.
  • Επιλέξτε το κουμπί "Δημιουργία νέας αναφοράς".
  • Στη φόρμα που εμφανίζεται, ορίστε έναν τίτλο για την αναφορά σας.
  • Προσδιορίστε την τοποθεσία της αναφοράς είτε κάνοντας κλικ στον χάρτη είτε συμπληρώνοντας την ακριβή διεύθυνση στο αντίστοιχο πεδίο και πατώντας το κουμπί "Τοποθέτησε στον χάρτη", ώστε να εντοπιστεί η διεύθυνση στον χάρτη.
  • Δώστε μία σύντομη περιγραφή του προβλήματος και αναζητήστε την κατηγορία του από το ανάλογο πεδίο.
  • Δηλώστε εάν επιθυμείτε να εμφανίζεται το ονοματεπώνυμό σας στην αναφορά ή εάν θέλετε να είναι ανώνυμη η αναφορά στους συμπολίτες σας, όταν δημοσιευθεί.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες και πατήστε "Αποστολή". Οι φωτογραφίες είναι σημαντικές, γιατί συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση του προβλήματος και στην γρηγορότερη επίλυσή του από τους αρμόδιους φορείς του Δήμου.
Η αναφορά σας δεν εμφανίζεται, διότι δεν έχει οριστεί ακόμα ως δημόσια από τον Δήμο και δεν έχετε συνδεθεί στην εφαρμογή. Παρακαλώ συνδεθείτε για να δείτε άμεσα την αναφορά.
Δεν είναι απαραίτητο, αλλά βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση του προβλήματος άρα και στη γρηγορότερη επίλυσή του.
Επιβεβαιώνοντας μία αναφορά υποδεικνύετε κι εσείς τη σημασία του προβλήματος. Οι αναφορές με τις περισσότερες επιβεβαιώσεις έχουν υψηλότερη προτεραιότητα στο να επιλυθούν.
Όταν δημιουργείτε μία αναφορά μπορείτε να διατηρήσετε την ανωνυμία σας επιλέγοντας ‘Ναι’ στο πεδίο ‘Ανώνυμη αναφορά’ στο τέλος της φόρμας. Σε αυτήν την περίπτωση κανένας δεν μπορεί να δει το όνομά σας παρά μόνο οι διαχειριστές της πλατφόρμας.
Εφόσον έχετε αποστείλει την αναφορά σας, δεν μπορείτε να την επεξεργαστείτε. Παρόλα αυτά, μπορείτε να προσθέσετε ανά πάσα στιγμή ένα σχόλιο.
Ναι. Επιλέγετε τη συγκεκριμένη αναφορά και στο πεδίο "Συμπληρώστε το σχόλιό σας", προσθέτετε αυτό που επιθυμείτε. Σύντομα το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί.
Εφόσον είναι δύο διαφορετικά προβλήματα, που θα απασχολήσουν διαφορετικά τμήματα/συνεργεία του Δήμου, θα πρέπει να δημιουργηθούν δύο διαφορετικές αναφορές π.χ. "Σε μία παιδική χαρά υπάρχουν απορρίμματα αλλά και ελλιπής φωτισμός". Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να δημιουργήσετε δύο ξεχωριστές αναφορές.
Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασής σας, υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό, από τη σελίδα σύνδεσης του χρήστη.
Ασφαλώς! Μπορείτε να παρακολουθείτε και να ενημερώνεστε για όλες τις αναφορές, όμως απαιτείται να εγγραφείτε στην εφαρμογή, για να δημιουργήστε μια νέα αναφορά, να την επιβεβαιώσετε για γρηγορότερη επίλυσή της ή να προσθέσετε ένα σχόλιο.
Μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε μία αναφορά με πολλούς τρόπους. Από τη λίστα αναφορών, επιλέγετε πώς θα αναζητήσετε την αναφορά σας: βάσει αριθμού αναφοράς, βάσει τίτλου, βάσει κατηγορίας ή βάσει ονόματος χρήστη. Συμπληρώνετε το αντίστοιχο πεδίο και πατάτε 'Εnter’ στο πληκτρολόγιό σας.