Δήμος Καλαμαριάς
  • Αναφορές
  • Τι είναι το 4myCity
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Mobile app
  • Σύνδεση
  • Αναφορές
  • Τι είναι το 4myCity
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Mobile app
  • Σύνδεση
  • Αρχή
  • Αναφορές
  • Διασταύρωση που γίνονται καθημερινά τροχαία ατυχήματα Ζηργάνου. Ένα σαμαρακι επί της Καραβαγγέλη

Αρ. 35783: Διασταύρωση που γίνονται καθημερινά τροχαία ατυχήματα Ζηργάνου. Ένα σαμαρακι επί της Καραβαγγέλη

Επιβεβαίωση αναφοράς Σύνολο επιβεβαιώσεων: 0
Παρακαλώ συνδεθείτε για να επιβεβαιώσετε
ΠεριγραφήΣε αυτήν τη διασταύρωση, παρά το ότι οι κινούμενοι επί της Καραβαγγέλη έχουν STOP (υπάρχει μάλιστα τεράστια ταμπέλα STOP) γίνονται καθημερινά τροχαία ατυχήματα με αυτούς που κινούνται επί της Ζηργάνου. Ένα σαμαρακι επί της Καραβαγγέλη νομίζω θα γλίτωνε πολύ κόσμο από ταλαιπωρία και ενδεχόμενους τραυματισμούς
ΧρήστηςΚωνσταντίνος Μουλάς
ΚατηγορίαΓενικά παράπονα
ΔιεύθυνσηΚαραβαγγέλη 17, 551 34, Καλαμαριά, Ελλάδα
Κατάσταση Κλειστή
Προβολή Δημόσια
Δημιουργήθηκε29 Απρ 2025, 7:31:32 μ.μ.
Ενημερώθηκε19 Μαΐ 2025, 10:54:21 π.μ.

Παρακαλώ συνδεθείτε για να προσθέσετε το σχόλιό σας

Τηλεφωνικό Κέντρο 1
Διαχειριστής

Τηλεφωνικό Κέντρο 1

(Διαχειριστής)
19 Μαΐ 2025 - 10:54
σας γνωρίζουμε ότι : Εντός του προσεχούς διαστήματος, το έργο του Δήμου Καλαμαριάς με τίτλο: «Βιοκλιματική Αναβάθμιση και Βιώσιμη κινητικότητα δικτύου οδών ΠΕ 14-15 (Κηφισιάς – Βότση)», θα ξεκινήσει στην περιοχή του Βότση. Είναι προϋπολογισμού 10.309.471,22 ευρώ, με χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» και έχει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης 24 μηνών. Σύμφωνα με τη μελέτη του έργου για τον Ισόπεδο κόμβο Ζηργάνου - Καραβαγγέλη προτείνεται κυκλικός κόμβος με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: ….Κυκλική οδός R2: Σχεδιασμός κυκλικής οδού αναλόγων γεωμετρικών χαρακτηριστικών ώστε να μη θίγεται η ρυμοτομία της περιοχής και να εξασφαλίζονται όλες οι υφιστάμενες κινήσεις όπως ισχύουν σήμερα με γνώμονα την ασφάλεια των πεζών και των οχημάτων. Επίσης , υψομετρικά διαμορφώνεται κατά το δυνατόν στην υφιστάμενη κατάσταση. Οδός Ζηργάνου 1 (προς κυκλική οδό R2): Το εύρος παρέμβασης ορίζεται από την αρχή της υπερυψωμένης διάβασης και μέχρι την συμβολή με την κυκλική οδό R2. Το πλάτος καθορίζεται από την αρχιτεκτονική διαμόρφωση, όπου στα αριστερά της οδού διαμορφώνονται νέα πεζοδρόμια ενώ από δεξιά της προβλέπεται χάραξη ποδηλοτοδρόμου και διαπλάτυνση και διαμόρφωση των υφιστάμενων πεζοδρομίων. Στην αρχή του υπό μελέτη τμήματος της οδού διαμορφώνεται υπερυψωμένη διάβαση για την ασφαλή κίνηση των πεζών. Η υψομετρική συναρμογή της υπό μελέτη οδού με την κυκλική γίνεται σε όσο το δυνατό μικρότερο μήκος για την αποφυγή όχλησης της υφιστάμενης κατάστασης. Οδός Ζηργάνου 2 (από κυκλική οδό R2): Ξεκινάει από την συμβολή με την κυκλική οδό R2 με περιορισμό του υφιστάμενου πλάτους λόγω της εκατέρωθεν διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων. Διαμορφώνεται κεντρική υπερβατή νησίδα η οποία διακόπτεται από διάβαση πεζών και ποδηλάτων. Η υψομετρική συναρμογή πραγματοποιείται σε μικρό μήκος και αμέσως μετά ταυτίζεται με την υφιστάμενη. Η οδός Ιωνίας στα πλαίσια του σχεδιασμού για την βιοκλιματική αναβάθμιση της περιοχής, μελλοντικά θα ανασχεδιαστεί (πεζοδρόμηση ή home zone ανάπλαση) στο τμήμα από Ζηργάνου έως Μ. Αλεξάνδρου. Το σκέλος της οδού Ιωνίας (από την οδό Ήρας έως την οδό Ζηργάνου - Καραβαγγέλη) παραμένει αμφίδρομος έως την οδό Σπύρου Λούη (ανάπλαση τριγωνικής νησίδας-πάρκου) και αλλάζει κατεύθυνση μονοδρόμησης στο υπόλοιπο τμήμα δηλ., η φορά κατεύθυνσης είναι πρός την οδό ήρας (Σχέδιο Ο13). Γενικότερα η κυκλοφοριακή οργάνωση της οδού σε όλο το μήκος της αναλύεται στη μελέτη σήμανσης. Οδός Καραβαγγέλη 1 (προς κυκλική οδό R2): Πρόκειται για μονοδρομημένη οδό με κατεύθυνση από Εθνικής Αντιστάσεως προς την κυκλική οδό. Το πλάτος της περιορίζεται με διαπλάτυνση του υφιστάμενου πεζοδρομίου από την δεξιά οριογραμμή κατά τη φορά κίνησης της οδού. Το υπό μελέτη τμήμα ξεκινάει από το σημείο που προβλέπεται η υπερυψωμένη διάβαση και δεν προβλέπεται διαμόρφωση κεντρικής νησίδας. Υψομετρικά, ισχύει ότι και στις προηγούμενες οδούς. 2 Οδός Καραβαγγέλη 1 (από κυκλική οδό R2): Πρόκειται για μονοδρομημένη οδό με κατεύθυνση την κυκλική οδό προς τη οδό Σεβαστείας. Το πλάτος της περιορίζεται με διαπλάτυνση του υφιστάμενου πεζοδρομίου από την δεξιά οριογραμμή κατά τη φορά κίνησης της οδού. Το υπό μελέτη τμήμα ξεκινάει από το σημείο συμβολής με την οδό R2 και τελειώνει στο τέλος της προβλεπόμενης υπερυψωμένης διάβασης όπου και ταυτίζεται υψομετρικά με την υφιστάμενη οδό. Δεν προβλέπεται διαμόρφωση κεντρικής νησίδας…… Πεζοδρόμια στον κόμβο: Στις θέσεις που ακολουθούν υλοποιούνται πεζοδρόμια στον κόμβο για την ασφαλέστερη μετακίνηση των πεζών: • Η κεντρική κυκλική νησίδα είναι με φύτευση. • Η διαχωριστική νησίδα στην οδό Ζηργάνου 2 διακόπτεται από διάβαση πεζών και ποδηλάτων που οδηγούν στα υφιστάμενα η/και διαπλατυσμένα πεζοδρόμια τους πεζούς. Μετακίνηση Αμεα: Σε όλες τις θέσεις διαβάσεων θα τοποθετηθούν στις άκρες των πεζοδρομίων ράμπες για την άνετη μετακίνηση ατόμων με ειδικές ανάγκες….

Κατάσταση αναφοράς: Κλειστή
Τηλεφωνικό Κέντρο 3
Διαχειριστής

Τηλεφωνικό Κέντρο 3

(Διαχειριστής)
08 Μαΐ 2025 - 07:26
Εστάλη στην Τεχνική Υπηρεσία στις 30-4-25

Κατάσταση αναφοράς: Νέα
Τηλεφωνικό Κέντρο 3
Διαχειριστής

Τηλεφωνικό Κέντρο 3

(Διαχειριστής)
08 Μαΐ 2025 - 07:26
Εστάλη στην Τεχνική Υπηρεσία στις 30-4-25

Κατάσταση αναφοράς: Νέα
Κωνσταντίνος Μουλάς
Χρήστης

Κωνσταντίνος Μουλάς

(Χρήστης)
07 Μαΐ 2025 - 17:29
Τίποτα;;;

Κατάσταση αναφοράς: Νέα

4myCity, Δήμος Καλαμαριάς (Όροι χρήσης , Πολιτική Απορρήτου , Cookies)

Developed by Tessera