Δήμος Καλαμαριάς
  • Αναφορές
  • Τι είναι το 4myCity
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Mobile app
  • Σύνδεση
  • Αναφορές
  • Τι είναι το 4myCity
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Mobile app
  • Σύνδεση
  • Αρχή
  • Αναφορές
  • Τροχαία επι της Μ.Αλεξανδρου-Ζηργανου

Αρ. 22490: Τροχαία επι της Μ.Αλεξανδρου-Ζηργανου

Επιβεβαίωση αναφοράς Σύνολο επιβεβαιώσεων: 0
Παρακαλώ συνδεθείτε για να επιβεβαιώσετε
ΠεριγραφήΣυνεχόμενα τροχαία στη διασταύρωση Μ.Αλεξανδρου-Ζηργανου στο Βότση, στη περιοχή υπάρχουν πάνω από 6-7 σχολεία με συνεχή μετακίνηση δημοτών όλων των ηλικιών, τα αυτοκίνητα τις περισσότερες φορές καταλήγουν πάνω στα πεζοδρόμια, πρέπει να βρεθεί λύση πριν μείνει κάποιος άνθρωπος παράλυτος ή ακόμα χειρότερα αφήσει τη τελευταία του πνοή. Είτε με μπάρες είτε με φανάρι.
ΧρήστηςΣτελιος Παντατζογλου
ΚατηγορίαΚυκλοφοριακά θέματα
ΔιεύθυνσηΜεγ. Αλεξάνδρου 13, Καλαμαριά 551 34, Ελλάδα
Κατάσταση Κλειστή
Προβολή Δημόσια
Δημιουργήθηκε30 Οκτ 2023, 8:00:49 μ.μ.
Ενημερώθηκε16 Φεβ 2024, 9:31:46 π.μ.
Τροχαία επι της Μ.Αλεξανδρου-Ζηργανου

Παρακαλώ συνδεθείτε για να προσθέσετε το σχόλιό σας

Τηλεφωνικό Κέντρο 1
Διαχειριστής

Τηλεφωνικό Κέντρο 1

(Διαχειριστής)
16 Φεβ 2024 - 09:31
Αναφορικά του αιτήματος, σας ενημερώνουμε ότι στο προσεχές διάστημα θα ξεκινήσει το έργο με τίτλο: «Βιοκλιματική Αναβάθμιση και Βιώσιμη κινητικότητα δικτύου οδών ΠΕ 14-15 (Κηφισιάς – Βότση)». Το έργο είναι προϋπολογισμού 10.021.935,43 ευρώ και έχει λάβει χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020». Η εγκεκριμένη πρόταση ανάπλασης για το αναφερόμενο τμήμα της οδού Μ. Αλεξάνδρου (κατά μήκος του σχολικού συγκροτήματος) και κόμβου των οδών Μ. Αλεξάνδρου / Ζηργάνου είναι: Το τμήμα της οδού Μ. Αλεξάνδρου (από Ζηργάνου έως την Αν. Θράκης), κατασκευάζεται υπερυψωμένο. Γειτνιάζει με το σχολικό συγκρότημα και προτείνεται η κατασκευή του με ειδικά υλικά επίστρωσης για τη δημιουργία ηπίων συνθηκών κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας λόγω του μεγάλου πλήθους ροών μαθητών. Οι μαθητές και γενικότερα οι πεζοί χρησιμοποιούν το χώρο του πεζοδρομίου για τη μετακίνησή τους και η στάθμη του πεζοδρομίου διαφοροποιείται από αυτήν του οδοστρώματος της κυκλοφορίας οχημάτων. Στο εν λόγω τμήμα της οδού διέρχεται η λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΘ, 33 «Α. Παντελεήμων – Βενιζέλου», κατά την εκτέλεση της διαδρομής μετάβασης προς το κέντρο της πόλης και παραμένει η στάση λεωφορείου «Γυμνάσιο». Ειδικότερα για το τμήμα αυτό (που είναι όμορο της περίφραξης του Γυμνασίου/Λυκείου) : ➢ Τα όρια ταχύτητας των οδών (Ζηργάνου-πρότερο τμήμα της Μ. Αλεξάνδρου) που συμβάλλουν στο εν λόγω τμήμα είναι τα 30 χλμ., συνδυαζόμενα με μέτρα δημιουργίας συνθηκών ήπιας κυκλοφορίας (στένωση πλάτους οδοστρώματος, κυκλικός κόμβος κ.λπ..), κατά συνέπεια στην γειτνιάζουσα περιοχή θα υφίσταται η εξασφάλιση χαμηλών ταχυτήτων και η ήπια μετακίνηση και όχι η αποσπασματική εφαρμογή του μέτρου στο εν λόγω τμήμα, ➢ Στην είσοδο του εν λόγω τμήματος κατασκευάζεται υπερυψωμένη διάβαση σύμφωνα με τις προδιαγραφές, τα κατάλληλα υλικά και την εφαρμογή της μελέτης σήμανσης, με στόχο την μείωση της ταχύτητας των οχημάτων, τη διαμπερή κίνηση των πεζών και μαθητών και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας των χρηστών. (Τεχνικές οδηγίες κυκλοφοριακών παρεμβάσεων). ➢ Η αλλαγή της επιφανείας του οδοστρώματος του τμήματος συνδυαστικά με την διαφοροποίηση της στάθμης του με το πεζοδρόμιο, εξασφαλίζει περαιτέρω την οδική ασφάλεια των χρηστών, ➢ Η δημιουργία των παρτεριών φύτευσης δένδρων (δενδροστοιχία παράλληλη της περίφραξης) διαχωρίζει το κυρίως πεζοδρόμιο (οδηγός τυφλών) και δημιουργεί απόσταση ασφαλείας από το οδόστρωμα της ήδη ήπιας μετακίνησης, ➢ Η είσοδος και έξοδος του σχολικού συγκροτήματος δεν λαμβάνει χώρα από το συγκεκριμένο οδικό τμήμα, οι χώροι συνάθροισης των μαθητών υφίστανται στην παρακείμενη πλατεία επί της οδού Αν. Θράκης, συνεπώς δεν υπάρχει συνωστισμός μαθητών και πεζών στο εν λόγω οδικό τμήμα, ➢ Περαιτέρω θα εξεταστεί η περαιτέρω επίπλωση του οδικού τμήματος με την τοποθέτηση εύκαμπτων η μη στυλίσκων κ.λπ., ως επιπλέον μέτρα οδικής ασφάλειας. Διασταυρώσεις με Σεβαστείας, πεζόδρομος Λούη, Ιωνίας, Α. Θράκης, Χατζηπαναγιωτίδου και Ε. Αντιστάσεως. Πρόκειται για ισόπεδους κόμβους που αποκτούν οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση σύμφωνα με τη μελέτη σήμανσης και τις προδιαγραφές. Η οδός Μ. Αλεξάνδρου έχει προτεραιότητα σε σχέση με τις παραπάνω οδούς. Εξαιρείται ο σηματοδοτούμενος κόμβος με την Ε. Αντιστάσεως. 2 Διασταύρωση με Ζηργάνου: Πρόκειται για ισόπεδο κόμβο μορφής σταυρού, οι οδοί που διασταυρώνονται είναι μονής κυκλοφορίας. Η οδός Ζηργάνου παραχωρεί προτεραιότητα στην οδό Μ. Αλεξάνδρου (σήμανση STOP). Κατασκευάζεται υπερυψωμένη με κατάλληλα υλικά, με στόχο την μείωση της ταχύτητας των οχημάτων, τη διαμπερή κίνηση των πεζών και μαθητών και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας των χρηστών. Δεν επηρεάζεται η διέλευση των ΜΜΜ δεδομένου ότι τηρούνται οι προδιαγραφές της κατασκευής (Τεχνικές οδηγίες κυκλοφοριακών παρεμβάσεων). Είναι σαφές ότι με τις προσεχείς παρεμβάσεις στις διασταυρώσεις της οδού Μ. Αλεξάνδρου (Ζηργάνου κ.λπ..) καθώς και κατά μήκος της οδού Μ. Αλεξάνδρου η οδική ασφάλεια του αναφερόμενου τμήματος ενισχύεται, η δε ταχύτητα των οχημάτων ανακόπτεται και δημιουργούνται συνθήκες ήπιας κυκλοφορίας.

Κατάσταση αναφοράς: Κλειστή

4myCity, Δήμος Καλαμαριάς (Όροι χρήσης , Πολιτική Απορρήτου , Cookies)

Developed by Tessera