Δήμος Καλαμαριάς
  • Αναφορές
  • Τι είναι το 4myCity
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Mobile app
  • Σύνδεση
  • Αναφορές
  • Τι είναι το 4myCity
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Mobile app
  • Σύνδεση
  • Αρχή
  • Αναφορές
  • τροχαία σχεδόν καθε μέρα

Αρ. 15167: τροχαία σχεδόν καθε μέρα

Επιβεβαίωση αναφοράς Σύνολο επιβεβαιώσεων: 0
Παρακαλώ συνδεθείτε για να επιβεβαιώσετε
Περιγραφήγίνονται σχεδόν καθε μερα τροχαία, ζήτησα επανελημενα φωτεινό σηματοδοτη,επι τις βρυουλων στο υψος του lidl
ΧρήστηςΕυαγγελία Δανιλουδη
ΚατηγορίαΒλάβη σε φωτεινό σηματοδότη
Διεύθυνσηβρυουλων 44
Κατάσταση Σε εξέλιξη
Προβολή Δημόσια
Δημιουργήθηκε26 Ιαν 2023, 11:42:41 π.μ.
Ενημερώθηκε31 Μαΐ 2024, 2:50:22 μ.μ.
τροχαία σχεδόν καθε μέρα

Παρακαλώ συνδεθείτε για να προσθέσετε το σχόλιό σας

Τηλεφωνικό Κέντρο 1
Διαχειριστής

Τηλεφωνικό Κέντρο 1

(Διαχειριστής)
20 Μαρ 2023 - 08:51
Σε απάντηση του παραπάνω αιτήματος και σύμφωνα με την αυτοψία που διενεργήθηκε την 09η .03.23, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα: α. κυκλοφοριακή οργάνωση οδού Βρυούλων (κατεύθυνση από οδό Σ. Σαράφη προς την οδό Σμύρνης), μετά τη νησίδα διαχωρισμού κυκλοφορίας (πινακίδες κατακόρυφης σήμανσης, οριζόντια σήμανση, αστικός εξοπλισμός): α.1: Κίνδυνος λόγω διάβασης πεζών (Κ-15). Η όψη της πινακίδας αναγγελίας κινδύνου είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού, προ της στάσης του ΟΑΣΘ. α.2: Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση (Ρ-40). Η όψη της πινακίδας είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού, προ της στάσης του ΟΑΣΘ. α.3: Τηλεματική στάση ΟΑΣΘ των λεωφορειακών γραμμών 6, 7, 4Α , 4Β. α.4: Πληροφοριακές πινακίδες εργοταξιακής ζώνης ΜΕΤΡΟ. α.5: Διάβαση πεζών (Π-21). Η όψη της πληροφοριακής πινακίδας είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού, προ της διασταύρωσης με την οδό Θεοφράστου. α.6: Υφιστάμενη κατά πλάτος (εγκάρσια) διαγράμμιση, η οποία καθορίζει διάβαση πεζών, προ της διασταύρωσης με την οδό Θεοφράστου. β. κυκλοφοριακή οργάνωση οδού Βρυούλων (κατεύθυνση από την οδό Σμύρνης προς την οδό Σ. Σαράφη), μετά το σταθμό ΜΕΤΡΟ (πινακίδες κατακόρυφης σήμανσης, οριζόντια σήμανση, αστικός εξοπλισμός): 2 β.1: Κίνδυνος λόγω διάβασης πεζών (Κ-15). Η όψη της πινακίδας αναγγελίας κινδύνου είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού, αμέσως μετά το σταθμό του ΜΕΤΡΟ. β.2: Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση (Ρ-40). Η όψη της πινακίδας είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού, στην απόληξη του οικοδομικού τετραγώνου προ της διασταύρωσης με την οδό Ισμήνης. β.3: Διάβαση πεζών (Π-21). Η όψη της πληροφοριακής πινακίδας είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού, προ της διασταύρωσης με την οδό Ισμήνης. β.4: Υφιστάμενη κατά πλάτος (εγκάρσια) διαγράμμιση, η οποία καθορίζει διάβαση πεζών, αμέσως μετά τη διασταύρωση με την οδό Ισμήνης. β.5: Απλή στάση ΟΑΣΘ της λεωφορειακής γραμμής 6. Β.6: Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση (Ρ-40). Η όψη της πινακίδος είναι ορατή κατά τη φορά της οδού και τοποθετείται στο δεξιό πεζοδρόμιο στην απόληξη της οδού. προ τησ διασταύρωσης με την οδό Ϊριδος. Σε ότι αφορά την υφιστάμενη κατάσταση λειτουργίας της διάβασης πεζών, αυτή κυκλοφοριακά οργανώνεται μέσω της παραπάνω περιγραφόμενης κατακόρυφης και οριζόντιας τυπικής σήμανσης Κ.Ο.Κ. χαρακτηρίζεται επαρκής. Γίνεται σύσταση ενεργειών ως παρακάτω, μαζί με το αίτημα του πολίτη: (α) στη Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας Έργων Συντήρησης & Σημάνσεων. (α1) Να λάβει χώρα σύμφωνα με τον προγραμματισμό, αποξήλωση της πινακίδας «Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση (Ρ-40)» που βρίσκεται στο δεξιό πεζοδρόμιο της οδού Βρυούλων, στην απόληξη της οδού προ της διασταύρωσης με την οδό Ίριδος. Η εν λόγω πινακίδα δεν καταγράφεται στην κυκλοφοριακή μελέτη του 2010 και δεν έχει καμία ισχύ και λειτουργικότητα δεδομένου ότι βρίσκεται στην απόληξη της οδού. Ταυτόχρονα εμποδίζει τη διέλευση των πεζών στο υφιστάμενο, ελαχίστου πλάτους πεζοδρόμιο. (α2) Να λάβει χώρα σύμφωνα με τον προγραμματισμό, συντήρηση της διάβασης πεζών επί της οδού Βρυούλων, έμπροσθεν ανάπτυξης LIDL. Επισημαίνουμε στη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης την αναγκαιότητα περιοδικής αστυνόμευσης του εν λόγω τμήματος της οδού Βρυούλων (τμήμα από την οδό Σμύρνης έως την οδό Σ. Σαράφη) δεδομένης της παραβατικότητας των οδηγών όπως περιγράφεται στο συνημμένο έγγραφο/αίτημα πολίτη αλλά και τις γενικότερες καταγραφές του Δήμου. Κρίνεται σκόπιμη η ένταξη της κυκλοφοριακής οργάνωσης της οδού Βρυούλων, στην υπό εκπόνηση μελέτη που έχει ενταχθεί στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Καλαμαριάς, με τίτλο: «Επικαιροποίηση 3 Κυκλοφοριακής μελέτης Δήμου Καλαμαριάς / Εφαρμογή κυκλοφοριακής οργάνωσης και ρυθμίσεων στην επέκταση Καλαμαριάς», δεδομένου ότι για την εν λόγω περιοχή ισχύει: • η ολοκλήρωση της προμελέτης της προσβασιμότητας των σταθμών του ΜΕΤΡΟ, όπως θα αποτυπωθεί στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Καλαμαριάς, • η εφαρμογή της τελικής αποκατάστασης της κυκλοφορίας στην οδό Βρυούλων με την ολοκλήρωση του σταθμού του ΜΕΤΡΟ, σύμφωνα με την οποία προβλέπεται σηματοδοτούμενος κόμβος και διαβάσεις έμπροσθεν του σταθμού, • η ύπαρξη σημαντικών παρόδιων εγκαταστάσεων (σταθμός μετρό, super markets, βενζινάδικοδιάνοιξη οδού Πόντου κ.λπ..), • η εκκίνηση του έργου «Στρατηγικές Αστικές Παρεμβάσεις στο Δήμο Καλαμαριάς» το προσεχές χρονικό διάστημα, στην ευρύτερη περιοχή

Κατάσταση αναφοράς: Σε εξέλιξη

4myCity, Δήμος Καλαμαριάς (Όροι χρήσης , Πολιτική Απορρήτου , Cookies)

Developed by Tessera